fxslin Skrevet September 13, 2019 Share Skrevet September 13, 2019 Som den hjelpeløse tittelen avslører så sliter jeg med få ut radioen av bilen. Det sitter en ganske fin og fungerende BMW Reverse RDS i Coupen, som jeg ønsker å få ut uten å skade den. Vanligvis så sitter disse eldre radioene fast men noen torx lignende greier. Men på denne så ser det ut til at jeg trenger en u formet spesial verktøy som jeg selvsagt ikke har. Noen som har DIY tips på å lage til dette eller alt. metode for å få ut disse uten å ødelegge noe? Finnes noe universal verktøy for slik disse radioene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet September 13, 2019 Forfatter Share Skrevet September 13, 2019 Nevermind. Når hjernecella funka ordnet det seg.... sveigis, Marius2002 og ///M-ini95 reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 27, 2019 Share Skrevet September 27, 2019 På 13.9.2019 den 23.13, fxslin skrev: Nevermind. Når hjernecella funka ordnet det seg.... Var vel egentlig en grei jobb det !😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet September 27, 2019 Forfatter Share Skrevet September 27, 2019 3 timer siden, sveigis skrev: Var vel egentlig en grei jobb det !😀😀 Hadde håpet at denne tråden skulle dø fredelig og stille her på bimmers..... Var en real brainfart den dagen for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå