sondre Skrevet September 25, 2019 Share Skrevet September 25, 2019 Men kan jo være garantisak, er ikke det 5 år - ev. litt goodwill (in my dreams) om den akkurat har passert garanti? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 25, 2019 Share Skrevet September 25, 2019 16 minutter siden, sondre skrev: Borr for all del ikke hull i den som ikke er defekt, da kan du ha den liggende som reserve om ikke annet. Nå vet ikke jeg om hvor lang levetid det er på luftbelg på denne modellen, men det kan ha vært ytre faktorer som har gjort at den ene har blitt lekk, så det er ingen automatikk i at den andre går dundas etter kort tid. Men om levetiden er typisk 5 år så er det jo greit. Det er ikke ytre faktorer som gjør at de går lekk, men ræva kvalitet jevnt over på disse komponentene, så den andre kommer garantert til å ta kvelden rimelig snart den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1limitedsport Skrevet September 25, 2019 Forfatter Share Skrevet September 25, 2019 5 timer siden, sondre skrev: Men kan jo være garantisak, er ikke det 5 år - ev. litt goodwill (in my dreams) om den akkurat har passert garanti? Jepp, akkurat passert garanti... Kan jo selvsagt prøve meg. Bavaria har vært veldig OK med meg tidligere på garantisaker osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå