Ludvik91 Skrevet September 24, 2019 Share Skrevet September 24, 2019 I forbindelse med skade ble min 00 330ci taksert til 80k, noe jeg mener er veldig lavt. Bilen er manuell og har gått 240k. Hva mener dere? Utstyr bla. Xenon Harman kardon El. Sportskinn Sportunderstell Multifunksjonsratt PDC Sort høyglans lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 24, 2019 Share Skrevet September 24, 2019 (endret) Får ta deg en tur på finn og finne sammenlignbare biler der. Å gi ett estimat basert på kun info og ingen bilder av bilen er vanskelig. For alt vi vet kan bilen være rusten rundt om ha diverse mangler derav taksten. Jo mer info du gir jo lettere er det å hjelpe deg. Skaden ble taksert til 80k eller selve verdien på bilen ble satt til 80k? Endret September 24, 2019 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludvik91 Skrevet September 24, 2019 Forfatter Share Skrevet September 24, 2019 Er litt rustbobler på begge bakskjermer og i forkant av begge kanaler. Ellers i god teknisk stand. Skaden ble taksert til 70k bilens verdi til 80k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 24, 2019 Share Skrevet September 24, 2019 Synes det høres ut som du har fått en riktig takst jeg. Ligger en nyere clubsport til 110. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 24, 2019 Share Skrevet September 24, 2019 En 19 år gammel 3 serie til 80k. Egentlig er mange bruktbiler kunstig høyt priset. 80k for en entusiastbil er kanskje lite for uinnvidde, men en fin E30 går for det dobbelte og vel så det. Tror det er brukbart priset, selvom bilen for deg er verdt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå