johaneide Skrevet September 28, 2019 Share Skrevet September 28, 2019 Hei! Har en 01mod e39 530d automat som jeg tenker å få tunet. Noen som har erfaring med dette på disse bilene? Tenker egr delete, swirl flaps delete, større IC osv etterhvert også mvh Johan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 28, 2019 Share Skrevet September 28, 2019 Både @TRF og @Hpi har mye erfaring med dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johaneide Skrevet September 28, 2019 Forfatter Share Skrevet September 28, 2019 Får håpe de har innspill da ✌ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet September 28, 2019 Share Skrevet September 28, 2019 (endret) Ja jeg hadde en 2000 modell touring med Trf steg 4, det innebar egr delete, downpipe, større IC, større dyser og større turbo, eksostemp måler og et par sensorer . Det ga ca 350hk og 700nm. Den gikk svært godt med dette oppsettet. Jeg hadde bilen som sleeper, ganske kjedelig og original men det var nok en og annen med mye dyrere bil som fikk seg lang nese 😊 det ligger en tråd på den her inne om du leter. Endret September 28, 2019 av Hpi TRF, Trond H. Olsen og sondre reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå