Gå til innhold

Oppdatere kart mv. 2012 X1 E84 Navi S609A


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er eier av min aller aller første BMW, hvilket jammen var på tide, en 2012 modell X1 med 70T km på telleren, den ble importert da den var noen måneder gammel fra BMW i Tyskland. Ser av utstyrslisten at koden for Navigasjonen er S609A. Da jeg kjørte hjem fra Stavanger til Drammen oppdaget jeg at kartene er håpløst gamle og utdaterte. Kan disse oppdateres, og hvor kan jeg få gjort det? Er det kostbart? Kan man evt. få med kamera-fartskontrollene?

(En annen ting jeg tenker å gjøre er å blende EGR for å forebygge koksing og samtidig få tunet den opp litt fra 177 hk men det hører hjemme i en annen tråd)

Takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig å oppgradere kart ja, trenger bare en FSC kode samt en USB med kartet på. Er flere her som kan hjelpe deg med det på østlandet, bare å bruke søkefunksjon litt så finner du flere tråder på dette.

Får ikke opp fotobokser nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, danskiii skrev:

Mulig å oppgradere kart ja, trenger bare en FSC kode samt en USB med kartet på. Er flere her som kan hjelpe deg med det på østlandet, bare å bruke søkefunksjon litt så finner du flere tråder på dette.

Hei, takk for svar, da søkte jeg og fant en tråd som svarte på mye av det jeg lurte på, tror jeg skal få til dette :). (Administrator må gjerne slette tråden om det kanskje blir for mange tråder om samme sak).

Endret av gimo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Reef89 skrev:

Gjorde nettopp dette på min 09 F01, 725.- inkl. kode & frakt fra Finn.no. Alt gjør seg selv når du putter i USB pinnen, skrive inn koden manuelt da så klart. 

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller du kan gå på Ebay og kjøpe for et par hundrelapper med lifetime FCS kode, bare søk etter "BMW CIC navigation maps FSC" så får du opp siste versjon som er 2020-1. Da må du bare sende med siste 7 siffer av VIN bil på bilen, så får du kode og link til kartnedlasting i retur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, papertiger skrev:

Eller du kan gå på Ebay og kjøpe for et par hundrelapper med lifetime FCS kode, bare søk etter "BMW CIC navigation maps FSC" så får du opp siste versjon som er 2020-1. Da må du bare sende med siste 7 siffer av VIN bil på bilen, så får du kode og link til kartnedlasting i retur.

Hei, thanks, akkurat det fant jeg ut også, er på vei ut og kjøpe meg en usb-minnepinne 64 GB. Likte så godt ordene "lifetime" og "2020" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...