sondre Skrevet November 5, 2019 Forfatter Share Skrevet November 5, 2019 Må bare skryte av https://www.diesel-technik-biberach.de/ Hvor jeg kjøpte overhalte dyser, sendte de brukte i retur og fikk refundert 300 € så totalt kostet det meg snaut 6500 kroner for 6 dyser inkl porto etc. Raskt ekspedert, de ønsket understellsnr for være sikre på at det var riktige dyser de sendte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 5, 2019 Share Skrevet November 5, 2019 Det var kurant pris for alle 6! Hvordan handler man av de? eBay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet November 5, 2019 Forfatter Share Skrevet November 5, 2019 (endret) Jeg fant dem på e-bay, men hadde en del spørsmål, så vi tok alt på e-post og betaling med pay-pal, fikk kvantumsrabatt også. De sto til 100 € per stk. på e-bay, fikk alle 6 for 90 € per stk. Brukte denne e-postadressen: diesel-technik-biberach@gmx.de EDIT: De forstod engelsk godt skriftlig, så all kommunikasjon gikk på engelsk. Kostet 389,- å sende gamle dysener i retur med Posten. Endret November 5, 2019 av sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå