kristofferertsland Skrevet Oktober 15, 2019 Share Skrevet Oktober 15, 2019 Hei, sånn ca. når svikter registerkjedet på N47 motoren og kommer det i det hele tatt til å gjøre det? Bilen har gått 225000 km, solgt ny i Tyskland og merker ingenting, men har hørt rykter om at den kan svikte. Ca. hvor mye kommer det til å koste å få byttet de delene som svikter hvis man gjør det før bilen får problemer? Hadde BMW en tilbakekalling på disse motorene, og er dette noe jeg isåfall kan utnytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 15, 2019 Share Skrevet Oktober 15, 2019 Ligger opp til flere tråder her på forumet der det er diskutert rundt denne motoren. quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Oktober 15, 2019 Share Skrevet Oktober 15, 2019 41 minutter siden, kristofferertsland skrev: Hei, sånn ca. når svikter registerkjedet på N47 motoren og kommer det i det hele tatt til å gjøre det? Bilen har gått 225000 km, solgt ny i Tyskland og merker ingenting, men har hørt rykter om at den kan svikte. Ca. hvor mye kommer det til å koste å få byttet de delene som svikter hvis man gjør det før bilen får problemer? Hadde BMW en tilbakekalling på disse motorene, og er dette noe jeg isåfall kan utnytte? Ville først gått til nærmeste BMW verksted og bedt de lese ut nøkkelen og se om bilen har fått byttet kjedet i Tyskland eller lignende arbeider der. De skal klare lese ut bilens historikk fra ISTA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 16, 2019 Share Skrevet Oktober 16, 2019 (endret) Min har gått 198.000 km og står inne hos Bavaria nå for registerkjedebytte. Pris der er vel fort 40-45 lapper, får nok andre til å ta det mellom 25 og 30 høvdinger. Selve delene koster ikke mer enn noen få tusenlapper, men er arbeidet som er kostnadskrevende. Endret Oktober 16, 2019 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå