Gå til innhold

Eonon + Tidal = no go?


 Share

Anbefalte innlegg

Nettop putta inn en Eonon i bilen, installerte Tidal og gjorde et kjapt forsøk på å spille musikk men det ser ikke ut til å funke. Merkelige greier tenker jeg siden det funker som bare det på tlf, noen andre som har slitt med det samme og kan et triks for å få det til å spille? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis har også Tidal, i sin ettermarkeds X3spiller med Android.
Spotify funker som tusan, men Tidal funker ikke med liggende skjerm.
Han har gitt opp å finne en løsning.
Usikker på om Tidal lar seg "legge ned" på et nettbrett med iOS eller Android..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig fenomen all den tid det virker på en liggende Android telefon 🤔

Edit: var litt kjapp der ser jeg, den snur ikke bilde før man har trykket play og så trykket på sangen som spiller, da er det ikke så lett å komme tilbake til meny med spillelister etc nei. 

Endret av Hpi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hpi skrev:

Snodig fenomen all den tid det virker på en liggende Android telefon 🤔

Edit: var litt kjapp der ser jeg, den snur ikke bilde før man har trykket play og så trykket på sangen som spiller, da er det ikke så lett å komme tilbake til meny med spillelister etc nei. 



Hmm, der har du faktisk problemet.. Har sendt mail til både Tidal og Eonon, dette bør noen fikse asap.
Løste det midlertidig med 100kr i mnd for å få spotify i bilen, men har bra stereo både der og hjemme og lyden på Spotify er ikke bra nok. Samt at det er knotete å overføre spillelister osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Kvasi skrev:



Hmm, der har du faktisk problemet.. Har sendt mail til både Tidal og Eonon, dette bør noen fikse asap.
Løste det midlertidig med 100kr i mnd for å få spotify i bilen, men har bra stereo både der og hjemme og lyden på Spotify er ikke bra nok. Samt at det er knotete å overføre spillelister osv.

Enig, jeg har også Tidal pga Flac og MQA. Går å venter på at Amazon music HD/Ultra HD skal åpne opp for norske kunder. Det ser litt spennande ut med både 16bit/44khz og 24 bit filer. Vet ikke hva som kreves av DAC men det må vel la seg løse 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Kvasi skrev:



Hmm, der har du faktisk problemet.. Har sendt mail til både Tidal og Eonon, dette bør noen fikse asap.
Løste det midlertidig med 100kr i mnd for å få spotify i bilen, men har bra stereo både der og hjemme og lyden på Spotify er ikke bra nok. Samt at det er knotete å overføre spillelister osv.

Hvordan starter Tidal på Eonon spilleren, stående eller liggende? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Kvasi skrev:

Leste ikke en antydning til; Dette skal vi prøve å bidra til løsning på, nei. Spotify suger så nå holder jeg pusten og venter på at Tidal sier de skal "fikse appen" og løse det.


Holder ikke pusten lengre; 


Takk for at du tar kontakt med TIDAL teknisk support.
Vi anbefaler at du bruker telefonen din til å koble til bilsystemet i stedet for å installere appen direkte til bilsystemet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...