John E60 525D Skrevet November 2, 2019 Share Skrevet November 2, 2019 (endret) Hei er de noen i rogaland (Jæren prefered) som reparer CCC enheter ? Fryser bare på BMW logoen å rebooter hele tiden.. Starter en skjelden gang . Endret November 2, 2019 av John E60 525D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet November 2, 2019 Share Skrevet November 2, 2019 Tror du må til England for å få reparert den. Da er det billigere å kjøpe en brukt på eBay og håpe at den holder noen år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet November 2, 2019 Share Skrevet November 2, 2019 1 hour ago, John E60 525D said: Hei er de noen i rogaland (Jæren prefered) som reparer CCC enheter ? Fryser bare på BMW logoen å rebooter hele tiden.. Starter en skjelden gang . PM Sent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet November 4, 2019 Share Skrevet November 4, 2019 Jeg har samme problemet med en CCC jeg har liggende. @stfoer - Reparerer du disse CCC enhetene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 4, 2019 Share Skrevet November 4, 2019 https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=110801772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet November 5, 2019 Share Skrevet November 5, 2019 (endret) 13 hours ago, Carlsius said: Jeg har samme problemet med en CCC jeg har liggende. @stfoer - Reparerer du disse CCC enhetene? Hallo. Nei, jeg hadde en komplett CCC liggende, er nå solgt. Endret November 5, 2019 av stfoer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå