730ld Skrevet November 13, 2019 Share Skrevet November 13, 2019 Hei alle sammen, Kjøpte min første bmw i sommer. Det er en 730DL,2010 mod Er det noen som har hatt problemer med comfort eccess på førerdør,alle andre dørene fugerer som dem skal,Kjøpte nytt hantak og trudde problemet var låst etter montarsje,men den fugerte ikke,kan det være programering som mangler tru. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet November 13, 2019 Share Skrevet November 13, 2019 Er du sikker på at det er dørhåndtaket ditt som var en feil på? Viss du scanner CAS modulen med INPA og ser om det ligger noen feil der NorwegianE90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 13, 2019 Share Skrevet November 13, 2019 Det virker ikke på noen av dørene på min 2011 E90. Jeg har feilkode : 00A089 CA: Outside door handle, drivers door, runtime monitoring. Har ikke kjøpt noen nye deler enda så ikke fikset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 13, 2019 Share Skrevet November 13, 2019 Les av feilkoder så slipper du å bytte deler i hytt og pine. kan være defekt modul, ledningsbrudd.... NorwegianE90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
730ld Skrevet November 13, 2019 Forfatter Share Skrevet November 13, 2019 1 time siden, warg skrev: Er du sikker på at det er dørhåndtaket ditt som var en feil på? Viss du scanner CAS modulen med INPA og ser om det ligger noen feil der Ikke sikker på at det er hantaket når jeg satte på nyt,ska få noen til å skjekke det,takk fer svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
730ld Skrevet November 13, 2019 Forfatter Share Skrevet November 13, 2019 52 minutter siden, Reef89 skrev: Les av feilkoder så slipper du å bytte deler i hytt og pine. kan være defekt modul, ledningsbrudd.... Det skal jeg gjøre. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
730ld Skrevet November 15, 2019 Forfatter Share Skrevet November 15, 2019 På 13.11.2019 den 23.07, 730ld skrev: Det skal jeg gjøre. Hei alle sammen, Dørhantaket ble i ord’n av sei selv,når jeg brukte bil’n igjen,mulig den resette sei selv, God hælg folkens Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet November 17, 2019 Share Skrevet November 17, 2019 På 13.11.2019 den 20.51, 730ld skrev: Hei alle sammen, Kjøpte min første bmw i sommer. Det er en 730DL,2010 mod Er det noen som har hatt problemer med comfort eccess på førerdør,alle andre dørene fugerer som dem skal,Kjøpte nytt hantak og trudde problemet var låst etter montarsje,men den fugerte ikke,kan det være programering som mangler tru. Kabelbrudd? Ikke så mye programmering på CA Dørhåndtak. Defekt dørhåndtak genererer ikke noen feilkode. Hvis 7-serien er lik 3- og 5-serien så ligger CAM i bagasjerommet. Man kan diagnostisere ved å sjekke kretsskjema og finne ledningene som skal gå mellom håndtak og CAM. Så kan man teste om 12V er til stedet og jord er i orden. Jeg tror signalkabelen fra håndtaket kun legges til 0Volt når man tar i håndtaket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå