Gå til innhold

Rollo 2008 E61.


Øyvind L.
 Share

Anbefalte innlegg

En kamerat av meg har en E61 fra 2008. 

Han irritere seg over at når han åpner bagasjeluka så spretter det "rollo" trekket som ligger over bagasjerommet opp. Når han lukker igjen luka så blir "rollo" stående opp. Han er litt lat så han glemmer ofte å trekke ned trekket igjen før han lukker igjen og når han da setter seg inn i bilen så sperre det for utsikten bakover.

Er det noen muligheter for å gjør slik at det trekket ikke spretter opp når man åpner bagasjelokket? Noen som har gjort noe endringer der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner problemet men skal ikke rollon bare gå opp vis man kun åpner glassluken? Jeg har hatt en lik bil og mener å huske at det er sånn det er. På E91 er det i vertfall sånn.

Er han sin slik at vis rollon er trekt ut og han åpner hele luken så spretter rollon opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, kimhas skrev:

Jeg skjønner problemet men skal ikke rollon bare gå opp vis man kun åpner glassluken? Jeg har hatt en lik bil og mener å huske at det er sånn det er. På E91 er det i vertfall sånn.

Er han sin slik at vis rollon er trekt ut og han åpner hele luken så spretter rollon opp?

På den bilen så åpner rollo når han åpner hele luka ja. Jeg har aldri hatt 5er før så usikker på hva som er riktig. Ganske irriterende synes han iallefall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...