janfc Skrevet Desember 28, 2019 Share Skrevet Desember 28, 2019 Bytta interiør på en bmw m3 e46 i den forbindelse har jeg fått opp disse feilkodene får ikke sletta dem, noen som vet hva som må byttes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Desember 28, 2019 Share Skrevet Desember 28, 2019 sjekk først etter lednings brudd, men kan tyde på airbagmatten i sete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janfc Skrevet Desember 29, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2019 Det stemte,var matta i passasjersetet,men har fortsatt de 2 andre feila, ps.har fått Engelsk interiør ,må nok kanskje tilpasses venstrestyrt,heldighvis har jeg "delestoler" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Wreckless Skrevet Desember 29, 2019 Share Skrevet Desember 29, 2019 Har sett det går an å kode ut occupancy sensor for passasjersetet via INPA også, men du kan like gjerne sette på plass matta så du får OEM funksjon på airbagen for en evt. passasjer. Har og sett mange som bytter ut framstolene til ettermarked uten sensor får tak i en emulator fra eBay som de plugger i som lurer systemet til å tro det kommer signal fra passasjersetesensoren hele tiden. De 2 andre kodene klarer jeg ikke helt skjønne hva skal være...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janfc Skrevet Desember 29, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2019 53 minutter siden, mr.Wreckless skrev: Har sett det går an å kode ut occupancy sensor for passasjersetet via INPA også, men du kan like gjerne sette på plass matta så du får OEM funksjon på airbagen for en evt. passasjer. Har og sett mange som bytter ut framstolene til ettermarked uten sensor får tak i en emulator fra eBay som de plugger i som lurer systemet til å tro det kommer signal fra passasjersetesensoren hele tiden. De 2 andre kodene klarer jeg ikke helt skjønne hva skal være...? Googla litt, tror det kan være noe som gjør at seteryggen låser seg i det øyeblikket en kræsjer, når airbagen løses ut? Rett og slett fordi på cabrioleer er beltene festet i setene og ikke i karrosiriet? Ikke sikker på hvordan det virker, men er noe med en microbryter som gir en viss motstand når kretsen er åpen elle lukket, er det feil på dette lyser airbaglampa.. Noen som vet noe mer? Praktisk erfaring, jeg har bare lest og googla😊 mr.Wreckless reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå