Baadsvik1 Skrevet Juni 11, 2020 Forfatter Skrevet Juni 11, 2020 Det må nesten være noe som ikke er koblet tilbake. Skal sjekke dette i tillegg til downpipe når bilen skal tilbake hvor det ble montert. Kan symptomene på bilen ha noe med o2 sensoren, at den er koblet feil eller noe? ///M-ini95, det kan godt stemme at det er down-boosting, har ikke opplevd det før. Men av hva jeg har sett på Youtube med 335i stage 1 & 2 så kjører de fleste knirkefritt. Når jeg girer opp til 6 så er det +/- 20-30% krutt..
ahj Skrevet Juni 11, 2020 Skrevet Juni 11, 2020 1 time siden, Baadsvik1 skrev: Det må nesten være noe som ikke er koblet tilbake. Skal sjekke dette i tillegg til downpipe når bilen skal tilbake hvor det ble montert. Kan symptomene på bilen ha noe med o2 sensoren, at den er koblet feil eller noe? ///M-ini95, det kan godt stemme at det er down-boosting, har ikke opplevd det før. Men av hva jeg har sett på Youtube med 335i stage 1 & 2 så kjører de fleste knirkefritt. Når jeg girer opp til 6 så er det +/- 20-30% krutt.. Har du oppgradert tennplugger? Har sett på flere med dårlige tennplugger at det kan skje at dette kutter for så å gå bra igjen når den kommer over et hvis turtall.
Baadsvik1 Skrevet Juni 12, 2020 Forfatter Skrevet Juni 12, 2020 Heisann, Alt virker å være i orden nå. Ledning/kontakt til vifte var ikke plugget skikkelig i, bilen blir ikke lenger varm på tomgang. Ingen lekkasjer og ingen feilkoder heller, tipp topp! Neste blir å bytte tennplugger. Takk for hjelpen! ///M-ini95 og Snagg30 reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå