Baadsvik1 Skrevet Juni 11, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2020 Det må nesten være noe som ikke er koblet tilbake. Skal sjekke dette i tillegg til downpipe når bilen skal tilbake hvor det ble montert. Kan symptomene på bilen ha noe med o2 sensoren, at den er koblet feil eller noe? ///M-ini95, det kan godt stemme at det er down-boosting, har ikke opplevd det før. Men av hva jeg har sett på Youtube med 335i stage 1 & 2 så kjører de fleste knirkefritt. Når jeg girer opp til 6 så er det +/- 20-30% krutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 11, 2020 Share Skrevet Juni 11, 2020 1 time siden, Baadsvik1 skrev: Det må nesten være noe som ikke er koblet tilbake. Skal sjekke dette i tillegg til downpipe når bilen skal tilbake hvor det ble montert. Kan symptomene på bilen ha noe med o2 sensoren, at den er koblet feil eller noe? ///M-ini95, det kan godt stemme at det er down-boosting, har ikke opplevd det før. Men av hva jeg har sett på Youtube med 335i stage 1 & 2 så kjører de fleste knirkefritt. Når jeg girer opp til 6 så er det +/- 20-30% krutt.. Har du oppgradert tennplugger? Har sett på flere med dårlige tennplugger at det kan skje at dette kutter for så å gå bra igjen når den kommer over et hvis turtall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baadsvik1 Skrevet Juni 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2020 Heisann, Alt virker å være i orden nå. Ledning/kontakt til vifte var ikke plugget skikkelig i, bilen blir ikke lenger varm på tomgang. Ingen lekkasjer og ingen feilkoder heller, tipp topp! Neste blir å bytte tennplugger. Takk for hjelpen! Snagg30 og ///M-ini95 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå