Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekk bilder under her. Punkt 5.3.3 på eu lapp. Noen her som vet hvilken foring som menes her. Har sjekket foring nr 2 men den ser nesten ny ut. Kan det være bære arm 14 de mener?

Klarer ikke å se, eller kjenne noe spesiell slark.

Takker for hjelp.

IMG_20200208_121754.thumb.jpg.b8365eed4a1e7635b6037286baaf65b4.jpg

Capture.thumb.JPG.bb0d1f84a2968aa5511c1a9143407cad.JPG

Skrevet

Takker for svar, men  det er ikke nr 3, den er meget bra. Trodde heller ikke nr var en bære/opphengs arm?

Tok ned  nr 14 nå da jeg ikke klarte å kjenne eller se dette selv. Sannelig var ikke denne kapputt. Setter pris på at verkstdet fant denne :) 

IMG_20200208_125638.thumb.jpg.86c5544893ee36b0dd02d169729348a5.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Heisan, vil bare rette opp litt her da jeg har hvert på etterkontroll. Kvasi hadde riktig over her at nr 3 var moden for uskiftning. Egen dumhet gjør at jeg må tilbake å vise bilen en gang til ;) <-- Men den gjorde også at jeg fant en foring som var gåen som ikke verkstedet fant på eu kontroll. :)

Skrevet

Jeg stusser for min del for når jeg hadde min på eu kontroll så hørte jeg det knirket høyt fra bilen når de kjørte den både inn og ut, så #3 må tas på min også, bytter alle foringer bak når jeg først er under der. Men fikk ikke anmerkning på foringer i det hele tatt, får vel prise meg lykkelig for det, var nok strul med å bytte justeringsplastikk inne i frontlyktene 😂

Jeg venter nok til det blir litt varmere i garasjen før jeg går på den jobben...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...