sondre Skrevet Februar 25, 2020 Share Skrevet Februar 25, 2020 Heisann godfolk Det knirker noe grassalt fra bilen og det er jo de ikke ukjente knirkeforingene som har gjort jobben sin ferdig. Regner med at det er lurt å bytte andre foringer/stag etc når man først demonterer under bilen. Noen som har en liste for meg, så jeg er sikker på at jeg gikke glemmer noe? Finnes det noen kit som har alt jeg trenger f. eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jochris67 Skrevet Februar 26, 2020 Share Skrevet Februar 26, 2020 Den billigste løsningen er å injisere litt symaskinolje med ei sprøyte (apotek tynn nål) inn i gummiforingen. Funka på min E39. Har kjørt 150Kkm uten knirk etter det. Bilen runder 400Kkm nå. Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Februar 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2020 23 timer siden, Jochris67 skrev: Den billigste løsningen er å injisere litt symaskinolje med ei sprøyte (apotek tynn nål) inn i gummiforingen. Funka på min E39. Har kjørt 150Kkm uten knirk etter det. Bilen runder 400Kkm nå. Ja det er jo også en mulighet. Ser også at de finnes et repkit på Koed: https://www.koed.no/no-no/product/AI54931S Er vel ikke beste kvaliteten med den prisen, men er jo ikke mange år igjen på kjærra, rusten er umulig å stoppe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Februar 27, 2020 Share Skrevet Februar 27, 2020 1 minutt siden, sondre skrev: Ja det er jo også en mulighet. Ser også at de finnes et repkit på Koed: https://www.koed.no/no-no/product/AI54931S Er vel ikke beste kvaliteten med den prisen, men er jo ikke mange år igjen på kjærra, rusten er umulig å stoppe... styr unna det merket der, kjøp orginalt eller meyle/lemførder. sondre reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 27, 2020 Share Skrevet Februar 27, 2020 Kjøp nye knirkeforknger og integralforing(?) som et kit på Koed å skift. Har det begynt å knirke, så tar det ikke lang tid før det er gåent. Jeg kjørte lenge med utslitte foringer. Ble så ille at man følte bilen slapp bak i sving. sondre reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Mars 8, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2020 (endret) Har nå byttet knirkeforing og integralforing på venstre side, venter på siste knirkeforing før jeg får byttet på høyre side også. MEN.... Det knirker fortsatt fra Venstre side, (kanskje ikke like mye som før,) må det gå seg til eller er det lyden fra hlyre side som forplanter seg? hva annet kan det være? Endret Mars 8, 2020 av sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå