qwerty3009 Skrevet Mars 1, 2020 Share Skrevet Mars 1, 2020 Hei, Har en X3 2011 hvor plutselig under kjøring halve dashbordet begynte å lyse. Det vil si SRS,ABS,4x4,Justering lys, osv... Leste av med Ista og der kom det opp 30 feilkoder i flere forskjellige moduler. Tror dere dette kan være batteriet som er dårlig? Er bra spenning og lader fint. Lest at det kanskje kan være sensoren i rattet? Noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 1, 2020 Share Skrevet Mars 1, 2020 Kan være mye, men dårlig batteri kan være en synder ja. Ofte man får mye rare feilmeldinger på grunn av det. Det koster ca. 4000,- og få byttet et batteri hos BMW, så det er jo et skudd fra hofta. Men om bilen er 9 år og batteriet aldri vært byttet, så er det nok påtide. Husk at batteriet må registreres ved bytte om du ønsker å gjøre det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 1, 2020 Share Skrevet Mars 1, 2020 Det er vel lekkasje på spylevæske røret som ligger på en stor del av ledningsnettet? Er ikke det en kjent feil F25 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 1, 2020 Share Skrevet Mars 1, 2020 Beklager, ikke spylevæske, men regnvann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2280 Skrevet Desember 30, 2021 Share Skrevet Desember 30, 2021 På 1.3.2020 den 22.13, qwerty3009 skrev: Hei, Har en X3 2011 hvor plutselig under kjøring halve dashbordet begynte å lyse. Det vil si SRS,ABS,4x4,Justering lys, osv... Leste av med Ista og der kom det opp 30 feilkoder i flere forskjellige moduler. Tror dere dette kan være batteriet som er dårlig? Er bra spenning og lader fint. Lest at det kanskje kan være sensoren i rattet? Noen ideer? Hei, har samme bil som som du har, har nylig vært inne å fått skiftet kabelbunten som var skadet og BMW dekket skaden..👍 Men nå har jeg fått samme feilen på nytt etter en uke.., de mener det er en ny feil som har oppstått på ABS sensor på motsatt side, noe jeg ikke får å stemme. Det vil koste meg kr 3700,- pluss kr 800,- for å finne feilen som jeg allerede betalt. Kommer å gå i dialog med BMW Norge, dette er en feil de skulle ha fikset før garantier gikk ut da den var kjent da. Godt å få vite at dette er et kjent problem, da har man mere å slå i bordet med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F25x3 Skrevet Januar 1, 2022 Share Skrevet Januar 1, 2022 Om det er abs sensor som lager nye feil hvorfor skal da bmw dekke det utover det de har dekket av kabelreparasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 1, 2022 Share Skrevet Januar 1, 2022 Hvordan endte dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå