kotnes Skrevet Mars 21, 2020 Share Skrevet Mars 21, 2020 (endret) Hei er det noen som vet hvilket rør det som er rusten på bildet? Det følger bilen under på sjåfør side. er det bremse rør? Og hva er lettest mulig og bytte det på? Endret Mars 21, 2020 av kotnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 22, 2020 Share Skrevet Mars 22, 2020 Ja, det der bremserør. Ser ut som røret som går over tanken. Er drivstofflanger som går parallelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 22, 2020 Share Skrevet Mars 22, 2020 8 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Ja, det der bremserør. Ser ut som røret som går over tanken. Er drivstofflanger som går parallelt. Det er drivstoffrør. Bremserør sitter på motsatt side på E39 og er mindre i diameter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kotnes Skrevet Mars 22, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2020 Fins det røret på eti katalogen på gs/koed? viss jeg husker så trur jeg det rustne røret var inni en liten gummislange på ca 4-5cm rett før den gikk oppover mot skjermen foran🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mars 22, 2020 Share Skrevet Mars 22, 2020 13 minutter siden, kotnes skrev: Fins det røret på eti katalogen på gs/koed? viss jeg husker så trur jeg det rustne røret var inni en liten gummislange på ca 4-5cm rett før den gikk oppover mot skjermen foran🤔 tar deg 2 min å finne dette selv på både koed og hos gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kotnes Skrevet Mars 22, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2020 Har sett på begge sider og der finner jeg en som ligger der men eti viser ikke hele så er usikker på om det er den. Viser bare ett rett rør. er det nr 7 på bildet? https://koed.no/no-no/catalog/diagram/16_0436/1/47550?vin=WBSDE91030GJ16766 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kotnes Skrevet Mars 23, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2020 noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå