Amistad Posted April 1, 2020 Share Posted April 1, 2020 Skulle hatt en bil fra Nordland til Vestland. Hurtigurten var et greit men dyrt alternativ. Men den går ikke i koronatider. Har lagt ut på diverse fraktesider på Facebook men ingen reaksjon. Sikkert koronagrunner der også. noen som har andre forslag ? Regner med å betale opp mot 10k for dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kvasi Posted April 1, 2020 Share Posted April 1, 2020 Nordland er ganske stort, og det er vel forsåvidt Vestland også .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flataas Posted April 1, 2020 Share Posted April 1, 2020 Finn ut hvem det er som frakter med lastebil for forhandlere osv, kan få rimelig frakt der og de kjører selv om det er virus ute å går men dog med visse forhåndsregler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amistad Posted April 1, 2020 Author Share Posted April 1, 2020 17 minutter siden, Kvasi skrev: Nordland er ganske stort, og det er vel forsåvidt Vestland også .. Ja jeg tenkte det var nok info med tanke på å finne dem som gjerne kjører mellom disse to fylkene kan du være interessert i en tur med tralle ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mossing 92 Posted April 1, 2020 Share Posted April 1, 2020 https://norskbiltransport.no Patta, humpfy and Amistad 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amistad Posted April 2, 2020 Author Share Posted April 2, 2020 15 timer siden, mossing 92 skrev: https://norskbiltransport.no De kunne ta oppdraget 12800 kr. Jeg prøver litt mer på fraktekrigen på fb først. Hvis ikke så er der jo et greit alternativ å bruke disse tenker jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kvasi Posted April 2, 2020 Share Posted April 2, 2020 16 timer siden, Amistad skrev: Ja jeg tenkte det var nok info med tanke på å finne dem som gjerne kjører mellom disse to fylkene kan du være interessert i en tur med tralle ? Nei, men kunne kanskje hatt forslag hvis jeg visste hvor fra og til. Men hvis det er hemmelig får du finne ut aav det uten min hjelp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dusy Posted April 2, 2020 Share Posted April 2, 2020 1 hour ago, Amistad said: De kunne ta oppdraget 12800 kr. Jeg prøver litt mer på fraktekrigen på fb først. Hvis ikke så er der jo et greit alternativ å bruke disse tenker jeg. Anbefaler deg NBT på det sterkeste. Kjapt, enkelt og veldig servicevennlige! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts