Robin L Skrevet Juli 3, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2020 jeg har googlet litt til. det kan se ut til at min bil har gått i "transportmodus" hvordan dette har skjedd aner jeg ikke. https://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1667295-How-to-switch-off-quot-transport-Mode-quot jeg begynte å goole det etter at verkstedet skrev at bilen står i transportmode. hvorfor de ikke fjernet dette moduset da vet jeg ikke. får prøve å ringe de på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 15, 2020 Forfatter Share Skrevet August 15, 2020 Oppdatering: Lysmodul er byttet. Jeg var hos BMW og de kunne ikke programmere denne for meg. Jeg måtte finne en privatperson til å gjøre dette sa de. Jeg har derfor nå fått en så «tamper dot» som det heter i dashen. Noen her inne som kan ta på seg programmering i møre og Romsdal/ sørlige Trøndelag? Bilen ser forøvrig ut til å fungere greit etter bytte av denne -har ikke oppstått noen feil enda jeg tok også opp teppet på førerside. Her var det tørt og fint Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå