Punisher92 Skrevet April 25, 2020 Share Skrevet April 25, 2020 Ny på forum, så beklager om jeg skriver feil plass. Men kjøpte en x5 2016 for noen dager siden, den er problemer med, fordelingskassa er gåen, så står nå hos bmw. Er dette en nybilgaranti sak eller er det noe som går meg eller selger? På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 25, 2020 Share Skrevet April 25, 2020 Om bilen har 5 års garanti, og det er brukt kun stjernemerkede dekk, og alle service er fulgt, så skal jo nybil garantien dekke dette. Er en av vilkårene ovenfor brutt, så blir det verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet April 25, 2020 Share Skrevet April 25, 2020 38 minutter siden, Otis skrev: Om bilen har 5 års garanti, og det er brukt kun stjernemerkede dekk, og alle service er fulgt, så skal jo nybil garantien dekke dette. Er en av vilkårene ovenfor brutt, så blir det verre. Står det virkelig i garantivilkår att det må brukes stjernemerkede dekk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Punisher92 Skrevet April 25, 2020 Forfatter Share Skrevet April 25, 2020 (endret) Originale m sport felger og kun merkeverksteder, dekk er fra bilen var ny Endret April 25, 2020 av Punisher92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 25, 2020 Share Skrevet April 25, 2020 36 minutter siden, Tony Soprano skrev: Står det virkelig i garantivilkår att det må brukes stjernemerkede dekk ? Det vet jeg ikke, men det ville overraske meg om det IKKE gjør det. De finnes for en grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 25, 2020 Share Skrevet April 25, 2020 (endret) Det spørs hvordan man tolker punktene • at det er benyttet reservedeler som ikke møter fabrikkens krav eller spesifikasjoner • at reparasjon, service eller montering av deler og utstyr ikke er blitt utført i henhold til fabrikkens retningslinjer https://www.bmw.no/content/dam/bmw/marketNORDICS/bmw_no/downloads/Kataloger/aftersales/BMW Garantivilkår.pdf Endret April 25, 2020 av Lars89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Punisher92 Skrevet April 25, 2020 Forfatter Share Skrevet April 25, 2020 4 timer siden, Punisher92 skrev: Originale m sport felger og kun merkeverksteder, dekk er fra bilen var ny 5 timer siden, Otis skrev: Om bilen har 5 års garanti, og det er brukt kun stjernemerkede dekk, og alle service er fulgt, så skal jo nybil garantien dekke dette. Er en av vilkårene ovenfor brutt, så blir Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 25, 2020 Share Skrevet April 25, 2020 Jeg fikk ny fordelingskasse innenfor garantitiden, med Vredesteindekk uten stjernemerking påmontert. Men ga beskjed om at jeg hadde kjøpt 4 nye vinterdekk i samme dimensjon og testet, og ingen endring i symptomer. Det var godt nok for Bavaria Stavanger. uglefossen og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå