Gå til innhold

Bmw 320i automat 2008


NGG
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer og kjøpe bmw 320i e92 automat 2008 model. Bilen har gått 162000km er det noen spesielt jeg bør spørre om bilen feks om det er byttet register kjede siden det er en kjent feil? Pleier det og komme masse problemer ved den kilometer standen? Noen tips hva jeg kan spør selgeren om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett er det en unaturlig dårlig motor, så egentlig er det like greit å styre unna, om du ikke vil/kan skru selv. Ellers blir det dyrt.

Spesielle ting vil jeg si er alt. Bilen er såpass gammel at alt er potensielt en utgift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Otis Ja, å kjøpe en E90 uten kunnskap og verktøy er risikosport. Man tenker at det er "gamle" biler som er enkel og grei å skru på. Skal bare ha en førstegangsbil, you are in for a treat 😂

Det overasker meg til og med den dag i dag hvor komplisert den egentlig er. Deler kan fort bli svindyre fordi BMW i sin uendlige visdom har en tendens til å overkomplisere ting som ikke trenger det. En så enkel ting som en termostat klarer de å overkomplisere ved å ha en egen varmetråd inni for å kunne kontrollere vannmengde. Dette resulterer i at istedet for å betale 100 kr for en termostat blir det 1500 kr. Kling sier det i kassen til deleprodusentene XD

Du venter med å bytte en lyspære og du ender opp med å måtte kode for å tilbakestille FRM modulen, i verste fall bricke den fordi du vet ikke hva du holder på med. 

Det er så mye fallgruver på disse bilene.

 

Men en ting skal nå sies, når alt fungerer er det artige og gode biler å kjøre!

Endret av warg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...