runenikolaizen Skrevet Mai 20, 2020 Share Skrevet Mai 20, 2020 Har en e39 M5 med kompressor fra ESS tuning og lurer på om noen vet hvor jeg får tak i olje til den, og om jeg kan bruke annen olje enn den som ess selger? Det koster 2000kr å få tilsendt en pakke med 3 små flasker fra esstuning.com... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 20, 2020 Share Skrevet Mai 20, 2020 Får du opp specs på oljen de selger da? Da kan du bestille noe tilsvarende med samme specs. Ellers er vel ikke 2k så avskrekkende på noe som ikke gjøres så veldig ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runenikolaizen Skrevet Mai 20, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2020 "ESS Supercharger Oil Pack (3). For Vortech and ESS Centrifugal Superchargers. *(Not for Twin Screw Systems)" er det eneste som står 1 time siden, E.C. skrev: Får du opp specs på oljen de selger da? Da kan du bestille noe tilsvarende med samme specs. Ellers er vel ikke 2k så avskrekkende på noe som ikke gjøres så veldig ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 20, 2020 Share Skrevet Mai 20, 2020 Jeg har fått beskjed av ESS at jeg kan bruke 10W-60 olje, samme som på motor. Dette er en TS2 presse. Har du VT presse får du kjøpt ferdig flasker hos ESS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runenikolaizen Skrevet Mai 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2020 12 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Jeg har fått beskjed av ESS at jeg kan bruke 10W-60 olje, samme som på motor. Dette er en TS2 presse. Har du VT presse får du kjøpt ferdig flasker hos ESS. bruker du motorolje i kompressoren? er ikke den alt for tykk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 21, 2020 Share Skrevet Mai 21, 2020 Ikke ifg ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå