goggentess Skrevet Juni 11, 2020 Share Skrevet Juni 11, 2020 Hei! Jeg har nylig kjøpt en bmw x3 2006mod! Har lagt merke til at det virker som en lekkasje i koblingene på trykkslangene i motorrommet og lurer da på hva disse slangene er til og hva det er i slangene ? Legger ved et par bilder så dere ser hvilken slanger jeg tenker på! Takk for respons!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 11, 2020 Share Skrevet Juni 11, 2020 De slangene er til AC systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 11, 2020 Share Skrevet Juni 11, 2020 Klumpen de går til nede i bilde 1 er AC kompressoren, så da tipper jeg du ikke får det spes kald i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goggentess Skrevet Juni 11, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2020 AC fungerer bra, det blir kaldt i bilen! Det er ikke en lekkasje der det renner så vidt jeg kan se men eller at det alltids er fuktig rundt skruene som man ser på bildet. kan det være at det legger seg kondens rundt skruene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 11, 2020 Share Skrevet Juni 11, 2020 Ja, det kan kanskje hende. Usikker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 11, 2020 Share Skrevet Juni 11, 2020 Det er ganske vanlig å ha kondens rundt AC-rør på sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå