Pime Skrevet Juni 30, 2020 Share Skrevet Juni 30, 2020 Bildeler.no viser på Youtube hvor enkelt det er å skifte luftfilter, uten å demontere halve bilen. Flere andre snutter på Youtube viser at du må demontere halve bilen. Hva er riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 30, 2020 Share Skrevet Juni 30, 2020 Hvis du åpner opp panseret og ser på motoren din så får du svaret ganske fort. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 30, 2020 Share Skrevet Juni 30, 2020 https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e61-520d-tou/repair-manuals/11-engine/11-12-cylinder-head-with-lid/EKRTorn Det er en ganske enkel sak. Kan være "vanskelig" om det er første gangen, men det er enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pime Skrevet Juni 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pime Skrevet Juni 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2020 2 minutes ago, Pime said: Man trenger litt forskjellig verktøy i disse to måtene å gjøre det på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 30, 2020 Share Skrevet Juni 30, 2020 Ok, så du har M47 og ikke N47. Ser da ut som at du skal greie å lirke dekselet ut som i den korte videoen. Utfordringen blir å komme til skruene bak. Hvis du ikke greier det så må du demontere mer, sånn ca. som i den lange videoen. Det er egentlig bare å gå ut og prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 30, 2020 Share Skrevet Juni 30, 2020 Hvordan de klarer det i den korte videoen forstår jeg ikke helt, men jeg har aldri skrudd på m47 i e61. Bare m57, og da følger jeg den fra autodoc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå