Pime Posted July 8, 2020 Share Posted July 8, 2020 Når luftkondisjoneringen (kompressoren)slår inn, synes jeg den lager en ganske så høy lyd. Hva kan det være? Jeg har nettopp kjøpt bilen, så jeg er ikke vant til lydene ennå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted July 8, 2020 Share Posted July 8, 2020 Er det lyd fra kompressor eller reima? Om det er kompressor kan det være defekt kompressor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pime Posted July 8, 2020 Author Share Posted July 8, 2020 1 minute ago, Otis said: Er det lyd fra kompressor eller reima? Om det er kompressor kan det være defekt kompressor. Kan virke som det er fra kompressoren. Den kjøler dog godt. Kan det være noe med klutsjen? Eller rett og slett selve kompressoren? Dette er jo ganske dyre greier, om man skal kjøpe nytt. Men brukt går vel greit det også? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted July 8, 2020 Share Posted July 8, 2020 Jeg hadde engang en ulyd internt i kompressor, den virket også fint, men lagde lyd. Jeg satte på en brukt en pga pris. Men dette var en e39. Men det er vel bare å skifte ut. Lager lyd skal være der hele tiden, om det er det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kvasi Posted July 8, 2020 Share Posted July 8, 2020 Kan være fritt for olje og det er vel rimeligst å starte der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts