iittala Skrevet August 11, 2020 Share Skrevet August 11, 2020 Har lagt NBT-ombyggingen på hylla og velger heller en Android enhet. https://www.finn.no/187300255 Tror ikke prisen er så gal, men er åpen for bud om det er fornuftige grunner for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet September 9, 2020 Forfatter Share Skrevet September 9, 2020 Ikke veldig mye interesse for denne, regner kanskje med den er for dyr. Hva er fornuftig pris på dette, noen som har forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet September 9, 2020 Share Skrevet September 9, 2020 11 minutter siden, iittala skrev: Ikke veldig mye interesse for denne, regner kanskje med den er for dyr. Hva er fornuftig pris på dette, noen som har forslag? Jeg fabler litt med muligheten til nbt med navi i min e61, men tror ikke det blir... Nettopp pga pris. Ikke bli fornermet om jeg sier 6-7000 kr er noe som gjør at det selger forholdsvis fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 9, 2020 Share Skrevet September 9, 2020 Tror @Evopower er inne på noe. I tillegg hadde det nok hjulpet å ha 2018 i stedet for 2008 i teksten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet September 9, 2020 Forfatter Share Skrevet September 9, 2020 (endret) Ja, 2018 hjelper nok litt, selv om de de som er i markedet for noe slikt trolig vet at den ikke er fra 2008. @Evopower Jeg kan ikke bli fornærmet når jeg ber om råd. Ny pris i annonsen, kanskje det hjelper noe.. Endret September 9, 2020 av iittala Evopower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå