Otis Skrevet August 14, 2020 Skrevet August 14, 2020 Det er svært mange potensielle problemer her. Men det første man starter med er diesel, luft og strøm. Gjerne en diagnose om du kan, det kan hjelpe deg masse.
reng Skrevet August 14, 2020 Forfatter Skrevet August 14, 2020 Problemet er batteriet er fult, men er noe elektrisk tull som gjør at den ikke vil kinne ( starter går ikke rundt ) samt at mye av det elektriske fungere ikke bare noe av det.
E.C. Skrevet August 14, 2020 Skrevet August 14, 2020 Kan være både vann og skadedyr som har tullet med det elektriske når bilen har stått så lenge.
brani Skrevet August 14, 2020 Skrevet August 14, 2020 Ville startet med å koble på diagnose og slette alle feilkoder, for så å se hvilke feilkoder som fortsatt ligger inne.
reng Skrevet August 17, 2020 Forfatter Skrevet August 17, 2020 Handlet meg diagnose utstyr så skal få sjekket.
reng Skrevet August 22, 2020 Forfatter Skrevet August 22, 2020 Får ikke strøm til obden , som sakt kun noen få lys i dashbordet fungere, noen tips ?
Otis Skrevet August 22, 2020 Skrevet August 22, 2020 Har du sjekket sikringer? Strøm i obd skal vel være på hele tiden?
Otis Skrevet August 22, 2020 Skrevet August 22, 2020 Hvilken årsmodell er dette? Har du undersøkt for fukt? Har du undersøkt om det noen blåse sikringer?
Mons1 Skrevet August 22, 2020 Skrevet August 22, 2020 Er det ikke E39 som har en hemmelig modul med sikringer under dørken på passasjersiden? Og som er svært utsatt for fukt?
reng Skrevet August 22, 2020 Forfatter Skrevet August 22, 2020 Alle sikringer ser ok ut , M57-D25 motor 2001mod
reng Skrevet November 2, 2020 Forfatter Skrevet November 2, 2020 hei har fått strøm nå, var sikkrings ved under passasjer side som var rustet. men har problemer med høytrykks pumpe til diesel. byttet følepumpa i tank så kommer masse diesel fram. men får ikke diesel til dyser og innsprøytnings røret heller. kommer ikke noe ut av den tappen på høytrykks pumpa. kommer også en rar lyd fra den når tenning slårs på akkurat som det er luft i den, må den evt manuelt luftes? eller er evt regulerings ventilen gåen? / tett bilen har stått ei stund. kan evt prøve å lufte med vakum mens tenning står på? noen som har erfaring med dette?? får feil kode på trykk også.
E.C. Skrevet November 2, 2020 Skrevet November 2, 2020 Les første siden i dieseltråden, der står det hvordan du ikke skal sjekke på en common rail motor. Luftinga går av seg selv når du setter tenninga på og venter litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå