Sebastian S Skrevet August 19, 2020 Share Skrevet August 19, 2020 Hei:) har en BMW E39 520d 2002 som jeg skulle koble evry mod på men kontakta på dieselpumpa er firkantet ikke rund og står et to tal på den ene pinnen men er ikke no tall på resten av pinnene, hvordan kan jeg finne ut hvem av de som er pinne 3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 19, 2020 Share Skrevet August 19, 2020 Først må jeg si at dette overhodet ikke er en måte å tune på. Men om du skal gjøre det for moroskyld, så kjør på. Antar det eneste som skjer er mer røyk. For å finne ut av ledningene, kan du bare se selv på diagram som du finner på newtis.info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebastian S Skrevet August 19, 2020 Forfatter Share Skrevet August 19, 2020 Er bare for morroskyld og mere røyk. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 20, 2020 Share Skrevet August 20, 2020 Evrymod fungerer ikke på denne. Og å ha bestemt seg for å lete etter "pin3" når du åpenbart er på et helt annet system er litt spesielt. RemyNG reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå