matros72 Skrevet September 8, 2020 Share Skrevet September 8, 2020 Hei. Hvor er det rimeligst å kjøpe nye luftbelger til f11 2011 mod? Ser bildeler.no har,men disse passer ikke til biler med 4hjuls styring. Er det forskjell på belgene fra 2hjuls styring til 4hjuls styring? Trodde det var samme belgene uansett🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 8, 2020 Share Skrevet September 8, 2020 http://bmwfans.info/parts-catalog/F11/Europe/530d-N57/L-N/jan2011/browse/rear_axle/levell_device_air_spring_and_ctrl_unit/ Jeg kjøpte Arnott fra maxair.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 8, 2020 Share Skrevet September 8, 2020 18 minutter siden, Otis skrev: http://bmwfans.info/parts-catalog/F11/Europe/530d-N57/L-N/jan2011/browse/rear_axle/levell_device_air_spring_and_ctrl_unit/ Jeg kjøpte Arnott fra maxair.no +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet September 9, 2020 Forfatter Share Skrevet September 9, 2020 2 timer siden, Otis skrev: http://bmwfans.info/parts-catalog/F11/Europe/530d-N57/L-N/jan2011/browse/rear_axle/levell_device_air_spring_and_ctrl_unit/ Jeg kjøpte Arnott fra maxair.no Har du aktiv styring? Det sto liksom ikke noe om de passet bil med aktiv styring på belgene som kom opp der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 9, 2020 Share Skrevet September 9, 2020 Nei, jeg har x5. Men de er forskjellige, så obs obs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet September 10, 2020 Forfatter Share Skrevet September 10, 2020 (endret) Nå begynner jeg å bli å bli usikker på om jeg har aktiv styring bak. Når jeg går inn på utstyrs liste på bilen,så står ikke dette oppført. Står bare kode S2VH integral active front steering,mens koden bak skal være S2VHA. Mener da bestemt jeg så den styremekanismen under bilen når jeg så under der.🤔 Var inne M Dekoder å fant utstyrslisten. Kan det være at det er feil opplysninger der? Endret September 10, 2020 av matros72 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet September 10, 2020 Share Skrevet September 10, 2020 På F10-F11 ser det ut som om det er styring bak uten at det er det, styreleddene er der men de er festet i traversen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet September 10, 2020 Forfatter Share Skrevet September 10, 2020 Ja kansje det er sånn jeg har sett det ja. Ettersom dette ikke står oppført i utstyrslista,så må man vel gå ut fra at dette ikke er på min bil. Håper ivertffall det,så er det en utgift mindre å tenke på🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå