Gå til innhold

Parklys kommer ikke på når jeg låser opp bilen

Jonashj
 Share

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, Reef89 skrev:

Står bryteren i posisjon A?

Det er ikke A posisjon hvis du tenker på bryteren til lysene. Den står helt til høyre(kjørelys) som den har gjort hele tiden. Da kom park lysene på til jeg skrudde på tenninga, og da kom kjørelysene. Når jeg tok av tenninga sto parklysene på til jeg åpnet døra. Bryteren i kjørelys posisjon hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Otis skrev:

Har du dårlig med strøm på batteri? Bilen skal spare strøm, når den mener det er lite igjen på batteri.

Min E91 gjorde dette. Byttet batteri og lys kom på igjen. Hadde også lyspakke(lys under dørhåndtak), disse kom også tilbake ved bytte av batteri :) Holder derfor en knapp på dette jeg og!

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Marius2002 skrev:

Min E91 gjorde dette. Byttet batteri og lys kom på igjen. Hadde også lyspakke(lys under dørhåndtak), disse kom også tilbake ved bytte av batteri :) Holder derfor en knapp på dette jeg og!

Har sett andre snakke om batteriet men håpte det skulle være noe annet. Målte 13v tidligere men nå står det 12v. Skal måle med et multimeter som har desimaler i morgen, men er stygt redd for at det er batteriet ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Otis skrev:

Du MÅ ha med komma når du skal måle. Også er det greit å vite om det er rett etter du har kjørt og om motor er på eller av.

Målte med motor av. 13v rett etter stopp og 12v litt senere. Skal prøve å lade det litt i morgen og se om det kommer seg. Skal også måle med desimaler i morgen, har ikke det tilgjengelig i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...