And-reas Skrevet November 28, 2020 Share Skrevet November 28, 2020 E9x med 320i 170 hk er bare å styre unna, om du ønsker "problemfritt" bilhold. Den er en nær slektning av n46-motoren som sto montert i E46 316i. Det vil si, den sliter også med register, VANOS-drev, tett veivhusventilasjon, utette(😂) motorpakninger, stempelringer som slipper gjennom olje... Min mening er ihvertfall at med denne motoren, bør E92'n være betraktelig rimeligere enn alternativene med annen motorisering. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 28, 2020 Share Skrevet November 28, 2020 13 minutes ago, And-reas said: Den er en nær slektning av n46-motoren som sto montert i E46 316i. Heiheihei, nå har jeg kjøpt en E46 316i som reservebil å ha på vinteren og den har nå gått problemfritt i de 60km jeg har kjørt den 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet November 28, 2020 Share Skrevet November 28, 2020 Hællæ! Kjørte 80 000 km med n46 selv. En eiers bil med alle stempler i boka. Såkalt trygt kjøp, ifølge tilstandsrapporten som fulgte med. Haha. Den hadde ruslet kun 170 000 km., ved kjøp. Godt prisene på E46 nå er slik at det er rom for å kjøpe litt deler, og reparere selv. Dét var ikke helt tilfelle da de lå til salgs for 100 000 kroner 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå