Gå til innhold

Welcome lights - bmw f30


vegard89
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det mulig og kode sånn at velkomst lysene fortsetter å lyse etter du har låst bilen, sånn at dem da slukker etter antall sekunder? Per dags dato så lyser dem kun når jeg låser opp bilen.

Har sett at e9x har dette, men om det er kodet inn eller hva det er, vet jeg ikke.

Mvh. Vegard

Endret av vegard89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, vegard89 skrev:

Hei.

Er det mulig og kode sånn at velkomst lysene fortsetter å lyse etter du har låst bilen, sånn at dem da slukker etter antall sekunder? Per dags dato så lyser dem kun når jeg låser opp bilen.

Har sett at e9x har dette, men om det er kodet inn eller hva det er, vet jeg ikke.

Mvh. Vegard

Skal kunne justere dette inne på iDrive 🤔 

Edit: mener fortsatt det er noe innstillinger på iDrive som jeg mener jeg hadde på E9x, men om du søker «F30 follow me home lights», så kommer det en haug med treff. Og der er det prosedyrer how to :) 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Marius2002 skrev:

Skal kunne justere dette inne på iDrive 🤔 

Edit: mener fortsatt det er noe innstillinger på iDrive som jeg mener jeg hadde på E9x, men om du søker «F30 follow me home lights», så kommer det en haug med treff. Og der er det prosedyrer how to :) 

Takk for svar.

I idrive så har jeg kun valget om og ha på welcomes light og stille inn antall sekunder. Men da lyser dem som sagt kun når jeg låser opp bilen.

Skal prøve og Google litt og se.

Endret av vegard89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Welcome lights og follow me home lights er to forskjellige ting.

Welcome lights er angel eyes, baklys og lys under dørhåndtak (dersom bilen har lyspakke) som lyser opp når du låser opp bilen. De slår seg av når den låses igjen.

Follow me home lights aktiveres ved å 1) stoppe motoren, 2) trykke inn start/stoppknappen en gang til (med foten av bremsen), 3) dra i lyshendelen en gang som om du skal blinke med lysa. Da står nærlysa på i et gitt antall sekunder etter låsing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
På 9.11.2020 den 10.40, papertiger skrev:

Welcome lights og follow me home lights er to forskjellige ting.

Welcome lights er angel eyes, baklys og lys under dørhåndtak (dersom bilen har lyspakke) som lyser opp når du låser opp bilen. De slår seg av når den låses igjen.

Follow me home lights aktiveres ved å 1) stoppe motoren, 2) trykke inn start/stoppknappen en gang til (med foten av bremsen), 3) dra i lyshendelen en gang som om du skal blinke med lysa. Da står nærlysa på i et gitt antall sekunder etter låsing.

Takk for svar. Da vet jeg litt mer :)

Endret av vegard89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...