ehagen5150@gmail.com Skrevet Desember 2, 2020 Share Skrevet Desember 2, 2020 (endret) Har en m47 2007 318d som ikke starter. Har byttet diesel filter, høytrykks pumpe, trykkregulator, trykksensor og dyser. Ingen forskjell. Noen kloke hoder her som kan gi meg ett hint? Hadde feil kode p3002 og p3005 Endret Desember 2, 2020 av ehagen5150@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 2, 2020 Share Skrevet Desember 2, 2020 Hva viser diagnose i trykk på rail? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehagen5150@gmail.com Skrevet Desember 2, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2020 Amatør messig nok så får jeg ikke lest av trykket på diagnose verktøyet. Målte 0,8 volt på trykksensor, når jeg kjørte på starteren. Før jeg bytta pumpe. Har ikke sjekket igjen etter dette. Kan det muligens være no ews tull? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 3, 2020 Share Skrevet Desember 3, 2020 Dersom 0,8volt stemmer så tilsvarer det ca 135 bar, som er lavt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehagen5150@gmail.com Skrevet Desember 3, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2020 1 time siden, TRF skrev: Dersom 0,8volt stemmer så tilsvarer det ca 135 bar, som er lavt. Ja Tenkte da at pumpa var litt svak, men dysene vill jo fremdeles ikke åpne. Må få lest av trykke med den nye pumpa å, gikk litt lei i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 3, 2020 Share Skrevet Desember 3, 2020 Dysene klarer ikke åpne når trykket er for lavt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehagen5150@gmail.com Skrevet Desember 3, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2020 8 minutter siden, Otis skrev: Dysene klarer ikke åpne når trykket er for lavt. Stemme, men føle jeg har utelukket det mekaniske (aldri no garanti men 😅)mistenker kanskje ews ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 3, 2020 Share Skrevet Desember 3, 2020 Men har du nok trykk fra dieselpumpen i tanken da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehagen5150@gmail.com Skrevet Desember 3, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2020 Ja mener på det har ikke målt men en liter tok bare noen sekunder ut av dieselfilteret. Men er jo ingen garanti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 3, 2020 Share Skrevet Desember 3, 2020 Du må uansett være sikker på at du faktisk har nok diesel/trykk alle veier. Det er jo ganske meningsløst å skifte deler uten å være sikker på korrekt diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehagen5150@gmail.com Skrevet Desember 3, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2020 Ja er sant det, men hadde delene liggende så har ikke beløpt seg til rare greiene. Er vandt med gode gammle bensin motorer🤣 det som er det rare er at jeg kjørte bilen inn i garasjen, startet og stoppet flere ganger ingen problemer, men etter en halv time ca var den dø.🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 3, 2020 Share Skrevet Desember 3, 2020 Hva var årsaken til havari i utgangspunktet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehagen5150@gmail.com Skrevet Desember 3, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2020 Aner ikke den begynte med at den bare ville svive tre fire sekunder, så fikk jeg start på den, funka greit men etter den sto litt starta den ikke igjen. Fikk feil kode på rail trykk sensor også, bytta den så den kommer ikke tilbake, men ingen forskjell. Reinte med det va dysser eller hpfp, men nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Desember 3, 2020 Share Skrevet Desember 3, 2020 (endret) . Endret Desember 3, 2020 av kapteinh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehagen5150@gmail.com Skrevet Desember 14, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2020 Vet noen hvor mye trykk pumpa i tanken må levere? Målte til 3,3 bar etter filter med manometer. Bytta dyser igjen da det visste seg at disse var fra en 320. Ingen start ennå skjønner INGEN TING! Hvor tar trykket mitt veien? Ingen feil koder heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå