Evopower Skrevet Desember 13, 2020 Share Skrevet Desember 13, 2020 Driver å sjekker front av motor med diverse løpehjul vannpumpe etc på min 530xd m57. Kom over vibrasjonsdemperen som er begynnende slakk. Se video. Er dette kritisk for utskifting eller kan jeg kjøre videre med det et par år til? Snapchat-12226346.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Desember 13, 2020 Share Skrevet Desember 13, 2020 Sålenge du ikke ser sprekker i gummien i fronten på den når du bender sånn, så ville jeg ha sagt at det er normalt. På min egen M57.30TU holdt vibrasjonsdemperen i over 450 000km til det begynte å lukte litt gummi ved oppstart. Bestilte ny og etter enda et par dager kom ladelampen frem Evopower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Desember 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2020 Min har gått 206.000km. Skal inspisere gummien, noen krakeleringer er det, men ingen sprekker. Den lager et knirk idet den starter opp som jeg relaterer til gummien her, så får bare kjøre så lenge den holder Er jo 5000kr for en ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet Desember 14, 2020 Share Skrevet Desember 14, 2020 Mener ingenting om din er defekt eller ikke, men hvor dårlig kan en Topran vibrasjonsdemper være? https://www.eurodel.no/remskive-veivaksel-topran-501-542 Evopower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Desember 14, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2020 6 timer siden, iittala skrev: Mener ingenting om din er defekt eller ikke, men hvor dårlig kan en Topran vibrasjonsdemper være? https://www.eurodel.no/remskive-veivaksel-topran-501-542 Takk for tips er jo en del rimeligere enn bmw sin så det er kanskje verdt å prøve ut 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå