Tw1n Skrevet Desember 18, 2020 Share Skrevet Desember 18, 2020 Hei :) Har en E91 som sliter med webasto. Den går i ca 40sekunder også stopper den opp. Noen tips på hva dette kan være? Får opp feilkode 9CA8 ved bruk av PROTOOL sin feilsøker, men finner ikke noe info om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 18, 2020 Share Skrevet Desember 18, 2020 Eneste som dukket opp på Google, var at det enten betyr at Webasto er låst pga en feil eller en vannventil som har sluttet å fungere. Har ikke sett denne feilkoden før. Tw1n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tw1n Skrevet Desember 18, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2020 UPDATE: Ser ut som det kan fungere nå. Nå startet webasto'n når jeg startet bilen i hvertfall. Dette etter litt lading av batteri. Så mye mulig jeg trenger nytt batteri(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 18, 2020 Share Skrevet Desember 18, 2020 Det er en del forskjellige vilkår som skal være oppfylt for at Webasto skal kjøre. Sirkulasjonspumpe skal fungere, samt nok drivstoff og batterikapasitet. Det er ikke umulig at den har stoppet fordi du hadde for lite batteri. Stoppet den opp med motor i gang eller startet du Webastoen separat uten at motoren gikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tw1n Skrevet Desember 19, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2020 Ladet batteriet over en natt. Prøvde så å starte webasto med fjernkontroll. Den startet ikke, men "surra" i rundt 40sekunder. Når jeg startet selve bilen litt senere på dagen, så startet webastoen av seg selv. Røykla hele plassen her😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet Januar 11, 2021 Share Skrevet Januar 11, 2021 (endret) Mine biler F10 525d og F13 650i sine webasto'er virket IKKE hvis det er mindre enn 40% på diesel / bensin tanken! Og pass på at batteriet er ladet. Viktig! for Websto starter ikke ved lav batteri styrke. Jeg lader batter 1 x gang i mnd., sommer som vinter. F13'n er fra 2016 og utstyret fra BMW fabrikken med Webasto's nyeste parkerings varmer; kalt Thermo Top Evo '', som også varmer motor, ikke kun lugaren. Endret Januar 11, 2021 av Mr. Erling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå