Gå til innhold

Dyser på M54B22


Audiomannen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Sitter her og klør meg i hue på injektorer. Har søkt en del rundt, men finner ikke noe svar.

Jeg skal oppgradere injektorer på motoren min, men jeg lurer på hvilke som vil passe. Jeg ser at de originale er ganske korte og har en lang hals til innsuget. Så sliter jeg å finne noen korte injektorer med hals.

Spørsmålet er da om det er nødvendig med de halsene, eller har det ikke noe å si? Og er der kanskje mulig å montere lange injektorer med litt tilpasninger i motorrommet?

s-l1600 (1).jpg

s-l1600.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, må tilpasses litt om jeg skal montere den. Kjøper jeg injektorer til M54B30 kjører jeg risikoen om at jeg blåser ut masse penger på noe som funker litt bedre. Tror nok jeg bør gå for uoriginale injektorer.

Hørt mye bra om Siemens Deka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
På 21.12.2020 den 23.59, E.C. skrev:

Interessant, er vel ikke helt bolt on den? Du har ikke tenkt å prøve å få tak i injektorer fra M54B30 da? Blir det i det minste laget også?

Jeg fant ut fra en tråd at B30 dyser gir 236cc/m, som er litt i det minste laget. B25 har 208cc dyser, og jeg vil ikke gjette hva jeg har xD

Tror jeg uansett må gå for aftermarket dyser, var bare jækla vanskeligt å finne noen med lang hals. Vet ikke om det har noe å si, men vil ikke gjette meg fram med mindre jeg har et konkret svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 660cc dyser på min m52b28tu, min går med presse og sprut. 660cc er det S85 V10 kommer med orginalt så de leverer mer enn nok bensin hvertfall. Mener jeg hadde 315cc dyser på min gamle m54b22 med ESS Vt1 presse hvis det hjelper noe

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...