Rune-K Skrevet Januar 4, 2021 Share Skrevet Januar 4, 2021 Jeg har en gammel AC kompressor på bilen min som ikke er original: Den lekker og jeg vet ikke hvor jeg kan få tak i en ny en. Er det noen som har noen ideer hvor jeg skal begynne og lete. Den ble montert i ca. 1986 og så vidt jeg vet ble den brukt på mange traktorer og anleggsmaskiner på den tiden. Legger ved noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 4, 2021 Share Skrevet Januar 4, 2021 Prøvd feks Eiksenteret? De kan fort sitte på mye gamle deler og kunnskap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 4, 2021 Share Skrevet Januar 4, 2021 Nå har det seg sånn at jeg skal opp til en kamerat på torsdag som er en jækel på gamle traktorer og han kjenner folket sitt. Regner med det er delenummeret som er på bildet. Skal videreføre beskjed til han og skulle ikke forundre meg om han kunne ha noe etter og ha demontert 20 Masseyer og Deerer de siste 25 årene . Rune-K reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå