Uy91 Skrevet Februar 7, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2021 On 1/9/2021 at 2:14 PM, Kvasi said: Er de nye delene kodet inn? De var, men hadde bilen på verksted for 1 år siden og etter det så kom feilmeldingene opp igjen. Har ikke kabel eller programmet til å fjerne de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 7, 2021 Share Skrevet Februar 7, 2021 19 minutes ago, Uy91 said: Beklager for sent svar folkens! Mye å gjøre på jobb. Prøvde å fjerne en og en sikring uten resultat. Hadde samme resultat selvom ingen sikringer var i. Nå er jeg spent (pun intended) på hvordan du måler strømtrekk. For den røde proben din sitter i kontakta for måling av spenning og du har vridd multimeteret på strøm/ampere. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uy91 Skrevet Februar 8, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2021 9 hours ago, E.C. said: Nå er jeg spent (pun intended) på hvordan du måler strømtrekk. For den røde proben din sitter i kontakta for måling av spenning og du har vridd multimeteret på strøm/ampere. Jeg er helt noob på det her altså hehe. Men fjernet den røde kabelen fra batteriet og målte mellom kabel og batteriet. Er det helt feil? 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 8, 2021 Share Skrevet Februar 8, 2021 Du må flytte den røde kabel på multimeteret ditt til A koblingen på venstre siden. Så kobler du batteri i serie på den røde, fra/mot multimeteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 8, 2021 Share Skrevet Februar 8, 2021 Ja, også ha multimeteret satt på A på vribryteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 8, 2021 Share Skrevet Februar 8, 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Februar 13, 2021 Share Skrevet Februar 13, 2021 Eller kjøp deg et Tangamperemeter som kan måle likestrøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uy91 Skrevet Mars 16, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2021 Fant ut av strømtyven! Var en modul jeg hadde montert når jeg kjøpte bilen for 8 år siden. Den ga meg coming Home/leaving Home lights og US blinkers. Den er nå fjernet. Er det tilfeldigvis noen som kan kode US blinkers? Føler bilen er så kjedelig uten 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå