Gå til innhold

Kufatec FISTUNE finner ikke alle DAB kanalene.


Anbefalte innlegg

Hei.

En kammerat har en E61 520d fra Oktober 2008 hvor vi for noen år siden installerte FISTUNE DAB+ adapter med antenne i frontruten. Bilen har Navi Business CCC.

Adapteret virker greit, men etter utallige scan etter kanaler så finner den feks ikke radiorock kanalen. Detter litt dumt siden eie av bilen er en liten rocker. P6Rock kommer i kanallisten.

Noen som vet om det finnes noe fix for dette? Finnes det noe firmware oppdatering til disse FISTUNE DAB adapterene som jeg ikke klarer å finne på hjemme siden til FISTUNE?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, 540is skrev:

Prøvd en annen antenne? Min Fistune har brukt opp 2 stk. Når det skjedde ble det litt merkelig mottak til det ble helt tyst.

Det hender at når han starter bilen så finner ikke DAB modulen noen kanaler i det hele tatt. Nytter ikke søke etter kanaler. Listen er helt tom. Må slå av bilen å la den gå i "sleep mode" og kanalene er tilbake. Kan jo være antennen, men han har ikke fått merkbar dårligere dekning på noen kanaler.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, *MrB* skrev:

Etter å ha sjekket selv er jeg ikke like sikker på problemet til kameraten din. Som du ser under, så ligger P6 rock og Radio Rock i samme «mappe». 
 

Vet ikke hvorfor den legger inn kanalene på den måten.

 

IMG_1448.MOV

Han har CCC så ikke helt samme oppsett som hos deg, men Radio Rock ligger ikke sammen med P6 Rock.. Et rart fenomen ja. Radio Rock er ingen plasser. Om det er andre kanaler som mangler er jeg usikker på. Har ikke kontroll på alle DAB kanalene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...