ogee1 Skrevet Mars 13, 2021 Share Skrevet Mars 13, 2021 (endret) Jeg har fått et problem med sideblinklyset på høyre side. Virker som det er et brudd i ledningen. Det er imidlertid ikke så lett å komme til siden det bare er et par centimeter som stikker ut av hullet i skjermen. Når jeg kikker inn i skjermen ser jeg at ledningen forsvinner inn under kanten på et rundt deksel. Mulig at dette er spylervæsketanken. Er det noen som vet hvordan jeg kommer til ledningen? Går det an å ta av innerskjermen, eller må hele skjermen tas av? Andre tips? Noen som har opplevd tilsvarende og vet hvor på ledningen bruddet eventuelt pleier å skje? Har prøvd newtis, men de ser ut til å være tatt ned igjen. Endret Mars 13, 2021 av ogee1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 13, 2021 Share Skrevet Mars 13, 2021 Innerskjermen burde holde, vet ikke om jeg husker det riktig, men noen biler hadde muligheten til å fjerne kun den nederste delen for å komme til ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 13, 2021 Share Skrevet Mars 13, 2021 Det er stor sannsynlig brudd i hele kabepølsa. Har du hørt med BMW om det ligger åpen kampanje/aksjon på bilen? uglefossen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 14, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2021 19 timer siden, lagunilla skrev: Det er stor sannsynlig brudd i hele kabepølsa. Har du hørt med BMW om det ligger åpen kampanje/aksjon på bilen? Oi, såpass. Må høre med dem. @lagunilla Vet du om kabelen fra sideblinklyset er tilgjengelig i motorrommet, eller går den rett gjennom torpedoveggen fra innerskjermen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 14, 2021 Share Skrevet Mars 14, 2021 8 minutter siden, ogee1 skrev: Oi, såpass. Må høre med dem. @lagunilla Vet du om kabelen fra sideblinklyset er tilgjengelig i motorrommet, eller går den rett gjennom torpedoveggen fra innerskjermen? Sender du meg regnr og km.stand på PM? ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 14, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2021 2 timer siden, lagunilla skrev: Sender du meg regnr og km.stand på PM? PM sendt. Takker! Dette kommer og går, så det er vanskelig å konkludere 100%, men det virker som at feilen ligger i ytre del av ledningen. Når jeg løsner blinklyset fra skjermen og vrir litt på det, så virker det ofte en stund igjen. Jeg tenkte derfor at en mulighet kan være å klippe av kontakten og teipe fast en ny ledning til enden for så å bruke den gamle kabelen til å trekke en ny. Men da må andre enden være tilgjengelig et sted i motorrommet. Kan forresten ikke se noen skader utvendig på kabelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå