Flataas Skrevet April 8, 2021 Share Skrevet April 8, 2021 Ettersom jeg ikke fikk noe respons i tråden min så spør jeg her. I følge katalogen så har E39 M5 calipere lufteventil M10x1 foran og M8 bak. M8 bak stemmer men M10x1 foran stemmer ikke overens med caliperne mine, prøvde M8 foran og det passer. Noen som har E39 M5 eller har M5 bremser og vet hva som er rett? Har montert bremsene å alt på bilen og alt passer slik det skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 8, 2021 Share Skrevet April 8, 2021 Hva er egentlig spørsmålet? Er sprøsmålet om M8x1 foran riktig? Om det passet, så er det vel rett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet April 8, 2021 Forfatter Share Skrevet April 8, 2021 6 minutter siden, Otis skrev: Hva er egentlig spørsmålet? Er sprøsmålet om M8x1 foran riktig? Om det passet, så er det vel rett? Spørsmålet er om M8 foran er riktig ja, for i følge etk'en så skal det være M10. Greit å vite at man har calipere som ikke er gjort noe med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 8, 2021 Share Skrevet April 8, 2021 Det er nok en mulighet for at ETK har feil denne gangen, selv om dèt ikke skjer ofte. Dog så tror jeg du bekymrer deg for feil ting, for, hvor sannsynlig er det at noen har sveist igjen hullet og gjenget det opp igjen med mindre diameter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 8, 2021 Share Skrevet April 8, 2021 Finner M8x1,25 nipler på eBay som påstås å passe M5 E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet April 8, 2021 Forfatter Share Skrevet April 8, 2021 6 minutter siden, Otis skrev: Det er nok en mulighet for at ETK har feil denne gangen, selv om dèt ikke skjer ofte. Dog så tror jeg du bekymrer deg for feil ting, for, hvor sannsynlig er det at noen har sveist igjen hullet og gjenget det opp igjen med mindre diameter? Ble kjøpt ferdig overhalt av en på facebook derav bekymringen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 8, 2021 Share Skrevet April 8, 2021 Jeg ble litt mer betenkt når jeg selv ser i delekatalogen. Det er jo tydeligvis slik at nesten alle BMW bruker M10x1,25. Så at du ikke får de til å passe føler jeg nå, er veldig rart. Jeg er skeptisk på dine calipere. Har du sjekket etter merking om de faktisk er M5 E39 calipere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 8, 2021 Share Skrevet April 8, 2021 Den er riktig mtp skivestørrelse. Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 8, 2021 Share Skrevet April 8, 2021 Hva som er riktig? Caliper? Siden det står 345 på den? Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 8, 2021 Share Skrevet April 8, 2021 345/32 er skivediameter og tykkelse i mm. 60 er diameter på stempelet i mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet April 8, 2021 Forfatter Share Skrevet April 8, 2021 17 minutter siden, Otis skrev: Jeg ble litt mer betenkt når jeg selv ser i delekatalogen. Det er jo tydeligvis slik at nesten alle BMW bruker M10x1,25. Så at du ikke får de til å passe føler jeg nå, er veldig rart. Jeg er skeptisk på dine calipere. Har du sjekket etter merking om de faktisk er M5 E39 calipere? Har ikke sjekket merking nei men ble kjøpt til E39 M5 og han jeg kjøpte dem av sa at dem var orginale 17 minutter siden, E.C. skrev: Den er riktig mtp skivestørrelse. Alle caliperne passer slik de skal ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet April 8, 2021 Forfatter Share Skrevet April 8, 2021 Skal delenr stå på caliperne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 8, 2021 Share Skrevet April 8, 2021 Det pleier ikke å gjøre det, men 60/32/345 pleier å være stempel diameter, tykkelse på skiva å diameter på skiva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet April 8, 2021 Forfatter Share Skrevet April 8, 2021 1 time siden, Otis skrev: Det pleier ikke å gjøre det, men 60/32/345 pleier å være stempel diameter, tykkelse på skiva å diameter på skiva. Det stemmer jo med M5 skivene jeg har montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 8, 2021 Share Skrevet April 8, 2021 Det er korrekt, derfor skjønner jeg ingenting av annen dimensjon på lufteskruen... Men det er sannsynlig ingenting å henge seg opp i. Virker det, så virker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå