FransEirik Skrevet Mai 5, 2021 Share Skrevet Mai 5, 2021 Heisann! Har en F10 LCI som er gått 85k km nå. Når nøkkelen ligger i bil i minimum 15 minutter vil bilen få en feilmelding ved oppstart. (Se bilde) Alle nøkkelknapper fungerer. Comfort access fungerer. Men sensor for å låse opp dør på førerside fungerer en sjelden gang. Av og til hører jeg at den klikker gjentatte ganger etter jeg har gått ut av bilen også. Mistenker at når nøkkel ligger i bil så prøver det håndtaket som er halvgodt å åpne/låse og dermed tapper batteriet litt og litt, og at det er derfor jeg får denne feilmeldingen. Har prøvd med begge nøklene der den ene nøkkelen ikke får opp denne feil meldingen. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å få dette i orden, og hva er pris på nytt håndtak? Mvh Frans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 5, 2021 Share Skrevet Mai 5, 2021 Virker nok som du har defekt håndtak ja, som du også nevner. Det er jo veldig kjent problem og at det samtidig lager mye rare feil. Nytt håndtak koster 3945.- ..da usikker på om det er med lakkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet Mai 5, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2021 Hmm. Dette finner jeg på Koed: vare nr: 51217185689 og heter «full lås foran til venstre. Da har eg brukt VIN nr for å finne fram. eller er det dette? Det har riktig pris som du nevner: pos 11, gran handle, paint finish left: vare nr: 51217231931 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik1233458 Skrevet Mai 5, 2021 Share Skrevet Mai 5, 2021 jeg ville sjekket ut https://www.bruktdel.no/ og https://www.bildelsbasen.se/ jeg fikk tak i et håndtak for 800kr og det har fungert problemfritt i snart 2 år nå. Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 5, 2021 Share Skrevet Mai 5, 2021 Ja, en kan nok fint kjøpe brukt. Det som kan være tricky er å finne ett med samme fargekode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå