Geir Anders Skrevet Juli 15, 2022 Share Skrevet Juli 15, 2022 Var ikke tilfeldigvis i LA igår, eller dagen før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smashy Skrevet August 1, 2022 Forfatter Share Skrevet August 1, 2022 (endret) On 7/15/2022 at 1:33 PM, Geir Anders said: Var ikke tilfeldigvis i LA igår, eller dagen før? Denne gikk meg hus forbi. Larvik du tenker på? Jobber i Larvik, så er å se der fra tid til annen 😀 Snuser på street legal på søndag 7 august. 😊 Noen tips til å freshe opp fothvileren? Er det best å pelle av gummi og pusse/polere og deretter lime på gummien igjen? Endret Juni 30 av smashy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 8, 2022 Share Skrevet August 8, 2022 På 1.8.2022 den 16.47, smashy skrev: Denne gikk meg hus forbi. Larvik du tenker på? Jobber i Larvik, så er å se der fra tid til annen 😀 Snuser på street legal på søndag 7 august. 😊 Stemmer. Du hadde parkert 20m unna min, gata nedenfor. Gikk forbi når jeg luftet bikkja, fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smashy Skrevet Juni 27 Forfatter Share Skrevet Juni 27 (endret) Lenge siden det har vært noen oppdatering her. Det har skjedd saker og ting. Bilen ble byttet til fordel for elektrisk pga endringer i jobb og kjøremønster. Etter 3år med F31 så er mine tanker at det er et flott chassis og en herlig bil å kjøre. Har hatt svært lite trøbbel med bilen 🙌 Nye kjerra er en i4 m50 med cognac vernasca interiør. 868 felgene ser laaangt bedre ut i virkeligheten enn på bilder 😍 Endret Juni 30 av smashy Syvert, ///M-ini95, papertiger og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå