Thejan92 Skrevet Juli 13, 2021 Share Skrevet Juli 13, 2021 (endret) Har en E39 Touring der ryggelys kutter ut når eg vrir hovedlys bryteren på, men kommer på igjen når den blir slått av 🤔, noen tips? Skulle eventuelt hatt de omvendt 😂 har prøvd annen bryter og sjekket ledninger i åpningen ved bagasjerommet 🤷🏻♂️ Endret Juli 13, 2021 av Thejan92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 13, 2021 Share Skrevet Juli 13, 2021 Tror det var en med tilsvarende problem her nylig. Han hadde en kortslutta hengerfestemodul eller noe sånt. Du må nok fysisk undersøke alt som har med lys å gjøre: lamper, moduler, brytete og ledningsnett. hsd reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 13, 2021 Share Skrevet Juli 13, 2021 (endret) Typisk jordfeil. Så da må du finne ut hvor det tar veien. Endret Juli 13, 2021 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thejan92 Skrevet Juli 13, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2021 2 timer siden, E.C. skrev: Tror det var en med tilsvarende problem her nylig. Han hadde en kortslutta hengerfestemodul eller noe sånt. Du må nok fysisk undersøke alt som har med lys å gjøre: lamper, moduler, brytete og ledningsnett. Koblet ut modulen no og testet, de gjorde susen 🙄😂👍🏼🥳, her har eg gått gjennom heile bilen nesten å sjekket jording og hadde aldri sett for meg tilhengermodul va synderen🤔😂 takker så masse for hjelpen ! 🥳 E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thejan92 Skrevet Juli 13, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2021 1 time siden, FredrikE24 skrev: Typisk jordfeil. Så da må du finne ut hvor det tar veien. Var tilhengermodul som nemnt ovenfor 😄👍🏼 Men takker for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 13, 2021 Share Skrevet Juli 13, 2021 Så bra da! ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå