Gå til innhold

Lyd og generell styring med hjul/ idrive kommer og går 2006 520D E60


Anbefalte innlegg

Lite trolig at problemet blir bedre med den der. For alt ligger i hovedenheten, og den bevares. Man skifter bare ut skjermen.

Når det er sagt, så virker problemet ditt å være forsterker som er i bagasjerommet. Den kan jo skiftes ut. Men vær sikker på at den er defekt og at det ikke er noen andre problemer. Men forsterker går jo på MOST, og det er ikke så ofte den får brudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du har koblet fra der er BT modul som styrer handsfree. Det er ikke ukjent at den ryker.
På min E60 har den vært frakoblet i flere år da den er defekt som igjen lager, sort skjerm, kutter lyd, tlf får ikke parret seg og litt sånn div.   ->  dette kan for øvrig ikke sammenlignes med defekt CCC enhet. Du har sikker M-ASK.?

Jeg har ikke orket og skifte den da jeg har "ny" skjerm med BT og den orginale BT trengs ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Reef89 skrev:

Det du har koblet fra der er BT modul som styrer handsfree. Det er ikke ukjent at den ryker.
På min E60 har den vært frakoblet i flere år da den er defekt som igjen lager, sort skjerm, kutter lyd, tlf får ikke parret seg og litt sånn div.   ->  dette kan for øvrig ikke sammenlignes med defekt CCC enhet. Du har sikker M-ASK.?

Jeg har ikke orket og skifte den da jeg har "ny" skjerm med BT og den orginale BT trengs ikke.

Jeg har også kjøpt ny skjerm med DAB-radio, android og bluetooth. Da kan kabelen bare være av?

Takk for svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, K520 skrev:

Jeg har også kjøpt ny skjerm med DAB-radio, android og bluetooth. Da kan kabelen bare være av?

Takk for svar. 

Det løste mitt problem at strømkabelen til MULF modulen er frakoblet. Det eneste funksjonen jeg har mistet er handfree. 
Jeg vet jo ikke om det gjelder deg også, det må du bare se over tid ved å ha kabelen frakoblet. Kommer problemet likevel så er det et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...