Gå til innhold

Hvordan vite om originalt m3

BB TURK BB
 Share

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Skulebollen skrev:

Sjekk prisene og tilgang på e36 m3.. På ingen måte en glemt klassiker 😅 "umulig" og oppdrive gode biler, og om man finner en, må man rekne med og måtte ut med 400k

Helt enig med deg , jeg tror innen 5 års periode når alle de modellene begynner å  bli vetaran så vil det sikkert skyte i været som e30 m , ser får meg rundt 400 +- kanskje mer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 år gammelt er veteran når det gjelder import, betaler da kun moms. 10 år gamle biler har 90% fratrekk i engangsavgift. Dette har vært slik i over ett år nå, men prisene har verken skutt i været eller droppet noe særlig av den grunn. Noe av forklaringen er at mange har ikke fått med seg avgiftsfritaket og at det har vært litt vanskelig å reise på tvers av landegrenser i det siste. Noen av prisene på E36 har vært helt horrible, folk tror at de får 60k for en sliten og rusten 316i coupe med automat. En tur til Sverige vil gi deg en ganske bra 328i manuell til under 100k. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, E.C. skrev:

20 år gammelt er veteran når det gjelder import, betaler da kun moms. 10 år gamle biler har 90% fratrekk i engangsavgift. Dette har vært slik i over ett år nå, men prisene har verken skutt i været eller droppet noe særlig av den grunn. Noe av forklaringen er at mange har ikke fått med seg avgiftsfritaket og at det har vært litt vanskelig å reise på tvers av landegrenser i det siste. Noen av prisene på E36 har vært helt horrible, folk tror at de får 60k for en sliten og rusten 316i coupe med automat. En tur til Sverige vil gi deg en ganske bra 328i manuell til under 100k. 

Jeg vet hva du vil komme til det med avgift fritak men 25%moms må man punge ut uansett,  men reglene i Norge sier at en bil er veteran når den er 30år , det er da man får fordel med avgifter og billig forsikring osv ... 

Screenshot_20210818-221041_Chrome.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, E.C. skrev:

Men e36 m3 3.2 i God stand koster 3-400 i utlandet. + På mva og du vil slite med og komme under 400.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Clarity skrev:

Den bilen her har vært forsøkt solgt lenge. Prisen har over tid blitt satt ned fra 400+ til rett over 300. Fin bil. 

Hei ja det kan stemme,  gleder meg til lørdagen,  håper bilen kommer som avtalt levert hjem  ,  

Tror det er en bra bil , kjørt lite km osv,  kanskje bare interiøret jeg endrer på til vader , hvis noen har vader skinn seter ta kontakt på pm 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...