fooley Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 Hei. Jeg har en 2015 BMW 520d F11 M-tec og originale Led.tåkelys. Etter hva jeg har klart finne ut så er ettermontering av Webasto dieselvarmer ikke lett på denne? Kontaktet firma som ettermonterer webasto, men de sier de ikke kan skaffe sett som kan monteres på denne og de henviste meg til BMW original verksted. De sier dette koster ca 50.000,- å ettermontere!! :-( Er det noen her som har tips og råd til meg om dette temaet? På forehånd takk :-) Mvh Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 Du kan montere preface tåkelys for å få plass til webasto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fooley Skrevet August 19, 2021 Forfatter Share Skrevet August 19, 2021 2 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Du kan montere preface tåkelys for å få plass til webasto Ok. Men stemmer det med ca 50.000,- for ettermontering hos BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 5 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Du kan montere preface tåkelys for å få plass til webasto Ikke uten å samtidig bytte til pre face frontfanger også. Helt andre fester for tåkelysene mellom pre lci og lci 3 minutter siden, fooley skrev: Ok. Men stemmer det med ca 50.000,- for ettermontering hos BMW? Det stemmer nok ganske bra utifra prisene folk har publisert på forumet her tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 3 minutter siden, fooley skrev: Ok. Men stemmer det med ca 50.000,- for ettermontering hos BMW? Her har du prisen på ettermonteringskittet fra bmw, oppå dette kommer det vell nesten bare arbeidstimer da Alt skal vær inkludert for ettermontering. dette er med bmw ccn rabatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fooley Skrevet August 19, 2021 Forfatter Share Skrevet August 19, 2021 4 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Her har du prisen på ettermonteringskittet fra bmw, oppå dette kommer det vell nesten bare arbeidstimer da Alt skal vær inkludert for ettermontering. dette er med bmw ccn rabatt Flott. Takk. Vet du om det er mulig få tak i monteringsveiledning inkl hvor man kobler seg til bilens clima betjeningspanel? Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 Akkurat nå, fooley skrev: Flott. Takk. Vet du om det er mulig få tak i monteringsveiledning inkl hvor man kobler seg til bilens clima betjeningspanel? Morten @Otis kan muligens finne veiledning, der står det også stipulerte timer for jobben for bmw teknikere om du vil gjennomskue pristilbudet du har fått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fooley Skrevet August 19, 2021 Forfatter Share Skrevet August 19, 2021 Akkurat nå, Ingvaldsen skrev: @Otis kan muligens finne veiledning, der står det også stipulerte timer for jobben for bmw teknikere om du vil gjennomskue pristilbudet du har fått Er "gammel" mekaniker selv så er heller for å vurdere montere alt selv. Jeg kan forøke kontakte @Otis Takk for rask og meget god hjelp Mvh Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 Nei, jeg har ikke papirer på dette. Men for å få tak i slike papirer pleier jeg bare å spørre BMW forhandler, så får jeg det. fooley reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå