Vitka Skrevet August 22, 2021 Share Skrevet August 22, 2021 Hei. Lure på om det er normalt eller går/skjer fint ut å ha dieselstuss på en bmw e60 530d? Har to orginale endepotter, men har lyst å endre det til noe annet, derfor lurer på om det er noe vits å ha på en 4" dieselstuss med karbon look. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 22, 2021 Share Skrevet August 22, 2021 Det er jo noen som har det, men jeg tror nok at flertallet synes det ser rart ut. Det er jo ingen vits å gjøre det, for noe annet enn utseende. Så hvis du liker det, så er det bare å kjøre på. Vitka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 22, 2021 Share Skrevet August 22, 2021 Det jeg forbinder med dieselstuss er at utløpet peker ned i bakken. Det hadde vel en funksjon før i tiden da en dieselbil ga ut mye røyk. Det har vært Katalysator og DPF de siste 20 årene ish så behovet har ikke vært der. Men mange fjerner jo slike ting og tuner bilen (jeg har gjort det selv tidligere og hadde da 2.5" dieselstuss) og da har man plutselig en bil med svartrøyk igjen. Da kan det jo ha noe for seg. En 4" synes jeg personlig er ganske harry men jeg syntes ikke det da jeg var i 20 årene så jeg er enig med Otis her at om du liker det selv så kjør på Vitka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 22, 2021 Share Skrevet August 22, 2021 Det går jo, men det ser jo helt dust ut på en sånn flott bli. Men som de andre her så er jeg vel blitt for gammal, din bil og dine valg. Vitka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå