lucasPeni Skrevet September 14, 2021 Share Skrevet September 14, 2021 (endret) jeg begynner å sette sammen min 01 '325ci e46, og det neste trinnet er å jobbe med frontlysene mine, noen som har noe å gå til eller de j 192.168.1.254 eg bør styre unna? mange svar på disse spørsmålene er gamle, og alle koblingene tar meg til "no item discovered". så jeg vil vir 10.0.0.0.1 kelig sette pris på om dere fantastiske mennesker kan hjelpe meg, takk! Endret September 16, 2021 av lucasPeni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 14, 2021 Share Skrevet September 14, 2021 Det beste og fineste er jo orginale lykter. Nå kom jo E46 aldri med angel eyes og for å gjøre den mer moderne så er det jo fint med angel eyes som lett kan ettermonteres i orginale lykter. Er bilen sort passer det også fint med orange bliklys rundtom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 14, 2021 Share Skrevet September 14, 2021 (endret) Orginale lykter er best. Styr unna ettermarkedslykter. Blir aldri samme look eller kvalitet som orginale lykter. Personlig synes jeg orange blink er fint på mørk bil. Og evt helt røde blinklys bak Endret September 14, 2021 av Slavearbeider'n Ampera og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå