Sveggis98 Skrevet Oktober 11, 2021 Share Skrevet Oktober 11, 2021 Jeg har klart å brekke av tappen i enden på demperen. Er den da ødelagt, eller kan jeg fortsatt bruke den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 11, 2021 Share Skrevet Oktober 11, 2021 Skal gå greit det, men blir litt vanskelig å få strammet mutteren. Husk å ikke bruke muttertrekker der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Oktober 11, 2021 Share Skrevet Oktober 11, 2021 Så lenge du får skrudd til mutteren så er det ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveggis98 Skrevet Oktober 11, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2021 Da bruker jeg den. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 11, 2021 Share Skrevet Oktober 11, 2021 Du kan i verste fall holde igjen stempelet med en vannpumpetang du pakker inn i ei fille når du skal stramme mutteren. Har jeg gjort mange ganger uten problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå